Матеріал є авторським. Надруковано у журналі "Початкова школа"
Музичні фізкультхвилинки
«Ранок»
Рухи за текстом.
Morning is coming to us,
Sun is shining to the class,
Little birds sing on the benches,
Trees sway most of their branches.
Now sea is waking up,
Waves are rising very dumb
Fish playes with the sun shining,
On the waves ships are swaying.
«Жабки»
Рухи за текстом.
Frogs, frogs, frogs should croak- croak- croak,
Kittens, kittens mew, mew, mew.
All the geese are happy jumping,
All puppies are happy rounding.
Cackle, cackle
They sing songs very good,
Bow-wow-wow
And they all have good mood.
«Ми співали»
Рухи за текстом.
We did tasks and we are tired,
We should dance and
be all right.
Refrain:
I dance very
good
And it good
mood!
All the children
can clap hands
And move body
like the hens.
Refrain.
All the children
can stamp feet,
Their hearts
always quickly beat.
Refrain.
Матеріал, представлений на цій сторінці є авторським. Подано до друку в журнал "Розкажіть онуку".
ВПРАВА «Я ВМИВАЮСЯ»
Мета: розвитку координації мови і рухів.
Діти
промовляють вірш разом з вчителем, роблячи ритмічні рухи за текстом.
Я вмиваю чисто личко,
Мию руки невеличкі,
Рушничок я сам приніс,
Витер вушка, щічки й ніс.
АРТИКУЛЯЦІЙНА ГРА «НА
ПРОГУЛЯНЦІ»
Мета: розвиток та регуляція м’язів губ та язика.
Вчитель: День розпочався як звичайно. Діти прокинулися, вмилися і
сіли снідати.
Бублик
Артикуляційна
вправа для регуляції м’язів губ. Вчитель промовляє вірш, діти роблять рухи
губами.
Мама бублика купила,
Він весь круглий, ось такий.
Я його з компотом з’їла,
Ще й бабусю пригостила.
|
Зробити губами
букву «О», напружуючи м’язи.
|
Вчитель: А бабуся пригостила їх суничним варенням.
Жабки
Артикуляційна
вправа для регуляції м’язів губ. Вчитель промовляє вірш, діти роблять рухи
губами.
Ми як жабки,як квакушки,
Тягнем губи аж до вушків.
Як маленькі жабенята,
Посміхаються малята.
|
Розтягнути напружені губи.
|
– А тепер скажіть мені, мовила мама:
Хто великий, хто маленький,
Хто важкий, а хто легенький,
Сірий хто, хто зелененький,
Хто високий, хто низенький?
– Бачу вам дуже сподобалися Слон та Жабка. Ось і
намалюйте їх.
ПАЛЬЧИКОВА ВПРАВА «МІСТОК»
Мета: удосконалення моторики пальців рук, скоорденірованних із мовленням.
Діти разом
із вчителем промовляють вірш та роблять відповідні рухи пальцями рук.
По місточку через річку
Бігли козенята,
А за ними через міст
Перейшли малята.
За місточком у гаю
Вовчик спочиває,
Не дрімає і не спить,
А дітей лякає.
Місток –
одна рука лежить на другій, обидві підняти над столом.
Річка –
хвилеподібні рухи руками.
Козенята –
ворушіння другим і третім пальцями обох рук.
Малята –
другий і третій пальці обох рук «ідуть» по столу.
Вовчик –
великий палець «стирчить», вказівний – зігнутий,
мізинчик – рухається, немов паща вовка.
Рухи за
текстом.
Немає коментарів:
Дописати коментар