
Архів завдань (Конкурс відбудеться 10 - 12 листопада 2019 року)
Одним з важливих
засобів зацікавлення учнів навчанням є проведення різного роду змагань.
Зокрема, вибудувана струнка система учнівських олімпіад – від шкільної до
міжнародної. Але такі олімпіади з інформатики проводяться лише з програмування.
У них бере участь відносно невеликий процент дітей, та й величезний і цікавий
пласт інформаційних технологій, які вивчаються в школі, несправедливо довгий
час був поза учнівськими змаганнями. Ідея такого конкурсу виникла в 2003 році
під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника
литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу.
Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей– «Busy as
a beaver». Тому симпатичний бобер став символом цього турніру.
Перший конкурс
був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському місті
Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія,
Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія- утворили Міжнародну Спільноту
«Бобер» Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань національних
конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей,
ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною
технікою та літературою.
Форма проведення
цього конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і фізики «Кенгуру»
та «Левеня». Основна відмінність - всі завдання учні виконують на комп’ютері.
Матеріали взято з сайту: Конкурс Бобер - history
Немає коментарів:
Дописати коментар